Ik vind het positief dat Nederlandse bedrijven zoals ASML en Indiase bedrijven zoals Tata Electronics samenwerken. Het kan leiden tot nieuwe kansen en innovaties voor beide bedrijven en de economieën van beide landen. Daarnaast kan deze samenwerking ook leiden tot meer werkgelegenheid en internationale handel. Het laat zien dat er nog steeds veel potentieel is voor internationale samenwerking en dat Nederland en India elkaar kunnen versterken op gebied van technologie en industrie. Het is ook goed om te zien dat er steeds meer aandacht is voor duurzaamheid en samenwerking met opkomende economieën. Hopelijk zal deze samenwerking leiden tot verdere groei en ontwikkeling in de toekomst. [vul aan] date: 17-5-2026 15:42:35
Zoek ook bij Google even verder